ΔιαβάΖΩ - Συνέντευξη με την κα Θεοπίστη Κρυσταλλίδου-Σιάχου, της Βέρας Τσιλάκη και της Ελπίδας Χασάπη (Β4)

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ με την κα Θεοπίστη Κρυσταλλίδου-Σιάχου, συντονίστρια του WinCancer

Στο πλαίσιο της δράσης της ομάδας του e-logeio της Β’ και Γ΄ Γυμνασίου οι μαθήτριες Τσιλάκη Βέρα και Χασάπη Ελπίδα του Β4 πήραν συνέντευξη από την κα Θεοπίστη Κρυσταλλίδου-Σιάχου, συντονίστρια του WinCancer. Στον σταθμό «Κεραμεικός», όπου συγκεντρώθηκαν τα βιβλία για τους καρκινοπαθείς η κ. Κρυσταλλίδου-Σιάχου μας μίλησε τόσο για το έργο όσο και για τη ζωή του συζύγου της Δημήτρη Σιάχου, που είχε ως όραμα την οργάνωση WinCancer. Στη συζήτηση που πραγματοποιήθηκε απάντησε και σε πολύ προσωπικές ερωτήσεις που αποδεικνύουν τη δύναμη ψυχής της και τον αγώνα που φέρνει εις πέρας καθημερινά εναντίον του καρκίνου.  

Δ : Πώς ενημερώσατε το παιδί σας για το πρόβλημα υγείας του πατέρα του, κου Σιάχου;
ΠΚ: Εγώ με τον Δημήτρη παντρευτήκαμε μετά. Το παιδί του ήταν από τον πρώτο γάμο του. Η μητέρα του μαζί με ειδικούς, εννοώ με ψυχολόγους, φρόντισαν να τον ενημερώσουν όπως έπρεπε. Επίσης, ο Δημήτρης του μίλησε και του εξήγησε πώς έχει η κατάσταση. Ο Νικόλας όμως είναι ένα σπουδαίο παιδί. Το κατάλαβε και στήριξε πάρα πολύ τον πατέρα του.
Δ: Είναι αλήθεια αυτό που λένε ότι μετά από κάθε γερό ταρακούνημα αλλάζει ο καθένας στάση ζωής;
ΠΚ: Ναι! Δυστυχώς, χρειάζεται γερό ταρακούνημα… Μπορώ να το επιβεβαιώσω και αυτό. Είναι αυτό που σας είπα και στην αρχή ότι όταν έχασα πια τον Δημήτρη που ήταν ένας πολύ σπουδαίος άνθρωπος που μου καθόρισε τη ζωή και μου την άλλαξε από μόνος του. Κατάλαβα ότι για να διαχειριστώ την απώλειά του είχα δύο επιλογές: ή να κρυφτώ από τη ζωή ή να βγω μπροστά στη ζωή και να γίνω αιτία καλού, γιατί αυτό μου δίδαξε ο Δημήτρης με τη στάση του και απέναντι στη ζωή και απέναντι στον θάνατο. Ήταν πάντα γενναίος και αισιόδοξος. Πάντα μου υπενθύμιζε ότι πρέπει να απολαμβάνουμε τη ζωή. Δυστυχώς, εμείς οι άνθρωποι πρέπει να έχουμε ένα γερό ταρακούνημα, για να καταλάβουμε ποιο είναι το πραγματικό νόημα της ζωής. Αυτό που γίνεται σήμερα με τα βιβλία, μου δίνει μεγάλη δύναμη και είναι πολύ σημαντικό για εμένα.
Δ : Πώς αισθανθήκατε, όταν μάθατε ότι ο κύριος Δημήτρης είχε..;
ΠΚ: Ήταν πάρα πολύ δύσκολη η ανακοίνωση. Βέβαια ο Δημήτρης μου είπε ότι είχε ξαναπεράσει προβλήματα υγείας παλαιότερα. Όταν πια ήμασταν μαζί και αποφασίσαμε να περάσουμε τη ζωή μας μαζί, μας προέκυψε ο καρκίνος και μου είπε ότι αν δε θέλω να συνεχίσω να είμαι μαζί του, μπορώ να το κάνω, γιατί είναι μια απόφαση ζωής να είσαι με έναν άνθρωπο που ενδεχομένως η ζωή του να τελειώνει. Φυσικά κι εγώ δεν το σκέφτηκα ούτε μία στιγμή. Αντίθετα, του είπα ότι πρέπει να παντρευτούμε και όχι απλά να είμαστε μαζί. Να δώσουμε το μήνυμά μας και στον καρκίνο αλλά και στη ζωή, ότι μαζί θα το περάσουμε όλο αυτό. Ήταν ένας πάρα πολύ δύσκολος χρόνος να είμαι δίπλα στον Δημήτρη και να τον βοηθάω.

Δ: Ευχαριστούμε!








Επισκεφθείτε τον Μετεωρολογικό Σταθμό των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων στο meteo.gr :



Quiz