Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου, της Θεοδώρας-Μαρίνας Τσακάλογλου

 

Τηλεκπαίδευση ή δια ζώσης μάθημα;



Σε μία έρευνα που διεξήχθη σε 79 μαθητές του σχολείου μας σχετικά με την τηλεκπαίδευση στην καραντίνα, προέκυψαν ορισμένα αποτελέσματα. Τα αποτελέσματα αυτά παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον και δείχνουν το πώς βλέπουν τα παιδιά αυτόν τον νέο τρόπο εκπαίδευσης.

Αρχικά, η πλειονότητα των παιδιών δεν παρατήρησε κάποια βελτίωση στις σχολικές τους επιδόσεις. Στη συνέχεια, το 49,4% των παιδιών συμμετέχει στο τηλεμάθημα όσο και στο δια ζώσης μάθημα. Αισιόδοξο είναι το ποσοστό των παιδιών που υποστηρίζουν ότι συμμετέχουν περισσότερο στο μάθημα. Όμως, το 27,8% δήλωσε ότι η συμμετοχή του στο μάθημα είναι λιγότερη. Ακόμα, η πλειονότητα των παιδιών που συμμετείχαν στην έρευνα απάντησε ότι η τηλεκπαίδευση  επηρέασε αρνητικά τη συγκέντρωσή τους στα μαθήματα. Επιπρόσθετα, το 49,9% εξέφρασε ότι οι σχέσεις με τους φίλους τους παρέμειναν ίδιες ακόμα και κατά την περίοδο της καραντίνας. Δυστυχώς, το 34,2 % των συμμετεχόντων δήλωσε ότι απομακρύνθηκε από τους φίλους τους. Βέβαια, το 16,5% φρονεί ότι οι σχέσεις με τους φίλους τους έγιναν ακόμα καλύτερες. Επιπροσθέτως, το 63,3% των παιδιών απάντησαν ότι τους έχουν λείψει οι φίλοι τους και με αυτόν τον τρόπο δυνάμεθα να διακρίνουμε ότι τα παιδιά έχουν ως αδήριτη ανάγκη την κοινωνικοποίηση. Τέλος, η πλειονότητα των παιδιών θεωρεί ότι η τηλεκπαίδευση δεν πρέπει να καθιερωθεί στα σχολεία και να συνεχίσει να χρησιμοποιείται και μετά το πέρας της πανδημίας. Μάλιστα, έχουν την άποψη ότι η δια ζώσης διδασκαλία είναι ο καλύτερος τρόπος εκμάθησης.


        Συμπερασματικά, υπάρχει η πεποίθηση ότι το σχολείο είναι απαραίτητο τόσο για τη μόρφωση όσο και για την ένταξη των παιδιών στην κοινωνία. Οπότε, η τηλεκπαίδευση θεωρείται ότι είναι μία προσωρινή λύση για τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε.









Επισκεφθείτε τον Μετεωρολογικό Σταθμό των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων στο meteo.gr :



Quiz