Μια χρονιά e-Λογείο..., του μαθητή του Γ1 Πέτρου Εξαρχάκου

Η φετινή  χρονιά στο e-logeio ήταν  ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα. Μάθαμε πολλά πράγματα και αποκτήσαμε νέες εμπειρίες.  Η συμμετοχή μου σε αυτό το πρόγραμμα μου προσέφερε πολλά πράγματα και δεν μετάνιωσα για την επιλογή μου. Καταρχάς εξοικειωθήκαμε με το επάγγελμα του δημοσιογράφου όσον αφορά την έρευνα για τις ειδήσεις κάτι πολύ ενδιαφέρον. Μάθαμε να κάνουμε σωστή και ακριβής έρευνα από πολλές και αξιόπιστες πηγές, κάτι το οποίο θα μας βοηθήσει όχι μόνο στην επαγγελματική μας ζωή. Επίσης εργαστήκαμε σε ένα πολύ καλό περιβάλλον. Φυσικά τα προβλήματα δεν έλειψαν. Παρόλα αυτά  δεν μετανιώνω  για την επιλογή μου. Εκτός από τα προαναφερόμενα κέρδη επισκεφτήκαμε και τα γραφεία της ΕΣΗΕΑ μια εξόρμηση η οποία μας έδωσε εμπειρίες που υπό άλλες συνθήκες δεν θα ζούσαμε. Επιπρόσθετα το συγκεκριμένο μάθημα με χαλάρωνε καθώς ,παρότι ήταν απαιτητικό και πολλές φορές χρειαζόταν να εργαστούμε στο σπίτι, «έβγαινε» από τα σχολικά πλαίσια.  Έτσι ο συνδυασμός επικερδές με απολαυστικό μου άφησε μια πολύ καλή άποψη. Εν κατακλείδι, έχοντας αυτά στο μυαλό δεν μετανιώνω σε καμία περίπτωση για την επιλογή μου και θα ήθελα να συμμετάσχω σε αντίστοιχο πρόγραμμα στο μέλλον.
Πέτρος Εξαρχάκος








Επισκεφθείτε τον Μετεωρολογικό Σταθμό των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων στο meteo.gr :



Quiz