Μια χρονιά e-Λογείο..., της μαθήτριας του Γ1 Μελίνας Βλάμη

Φέτος είχα την ευκαιρία να συμμετέχω στην δημοσιογραφική ομάδα του σχολείου μου, το e-Λογείο. Από αυτήν μου την εμπειρία αποκόμισα πολλά πράγματα. Αρχικά έμαθα να είμαι μέλος μιας ευρύτερης ομάδας, πέρα από εκείνη της τάξης μου. Είχα την ευκαιρία να συνεργάζομαι και να «δουλεύω» μαζί με τους συμμαθητές μου σε ένα πολύ ωραίο περιβάλλον. Έγινα πιο δημιουργική, απέκτησα νέες ιδέες και μία άλλη ματιά προς τα γεγονότα. Έμαθα να ψάχνω πληροφορίες για θέματα που ενδιαφέρουν τόσο εμένα όσο και τους υπόλοιπους συμμαθητές μου και να επιλέγω την σωστότερη και πιο αξιόπιστη πηγή. Συνέφερα με τον τρόπο μου σε αυτήν την προσπάθεια, φτιάχνοντας κείμενα με σκοπό να ενημερωθούν ή να ψυχαγωγηθούν οι συμμαθητές μου . Όπως είναι λογικό υπήρξαν προβλήματα στην μεταξύ μας συνεννόηση και συνέπεια, πιστεύω όμως ότι για όλους ήταν μία πρωτόγνωρη εμπειρία και κανείς από εμάς δεν μετάνιωσε για αυτήν του την επιλογή. Ο κ. Καπετανής όντας υπεύθυνος για αυτό το πρόγραμμα προσπάθησε να μας εξοικειώσει με την ιδέα και να μας ενημερώνει κατάλληλα για ό,τι προέκυπτε. Είμαστε όλοι ευγνώμονες για την προσπάθειά του και ελπίζω εγώ προσωπικά παρά τα προβλήματα να ανταποκριθήκαμε στις προσδοκίες του. Κλείνοντας το e-Λογείο για μένα ήταν μια σημαντική εμπειρία και θα πρότεινα στα παιδιά της β’ γυμνασίου να συμμετέχουν και να αναλάβουν και εκείνα με την σειρά τους το πρόγραμμα αυτό.








Επισκεφθείτε τον Μετεωρολογικό Σταθμό των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων στο meteo.gr :



Quiz