Ellinika - Έλενα Μαρκαντωνάτου (Γ3)

Βασικά, το κόνσεπτ (γενική ιδέα) της εργασίας μας είναι απλό. Θέτουμε σαν στόχο τη μεγιστοποίηση των κερδών και τη μείωση των κόστων. Με αυτές τις πολύ μπέιζικ (βασικές) συμπεριφορές, ας  πούμε,  είναι δυνατό να δώσουμε στο πρότζεκτ (έρευνα) μας το απαραίτητο μπακγκράουντ (υπόβαθρο) για να πετύχουμε τα επιδιωκόμενα αποτελέσματα σε σχέση με το τάργκετ γκρουπ (κοινό, πελατεία) που μας έχει οριστεί. Το χάιλαϊτ (σημαντικό) της εργασίας είναι ότι δίνει στον χρήστη τη δυνατότητα να επιλέξει μέσα από πλήθος εφαρμογών που μπορούν να μειώσουν το μπάτζετ (προϋπολογισμός) λειτουργικότητας της εταιρείας που θα εφαρμόσει το σύστημα. Υπάρχει και σχετικό λινκ (σύνδεσμος) στο σάιτ (ιστοσελίδα) της εταιρείας. Αν στο πικ (κορύφωση) της σεζόν δοθεί έμφαση στην ικανοποίηση των χρηστών, τότε βασικά θα αυξηθεί η παραγωγή όσο αναφορά  τις προβλέψεις μας. Αρκεί να προλάβουμε το ντέντλαϊν (προθεσμία). Ο κόουτς (προπονητής) της ομάδας των συμβούλων μας είπε στο μπραντς (μεσημεριανό) που με κάλεσε στο πρες- ρουμ (γραφείο τύπου),  πως τίποτα απ’ όσα μπορούμε να κάνουμε δεν είναι του ματς (πάρα πολύ) για να αυξήσει την αποδοτικότητα. Και δεν έχουμε κάνει τίποτα γιέτ (ακόμη). Πρέπει να προμοτάρουμε (προωθήσουμε) την προσπάθεια αυτή για να πετύχουμε τους στόχους μας σε όλα τα εκζέκιουτιβς (στελέχη). Ας πούμε,  αυτοί,  που στις δεδομένες συνθήκες δεν προσαρμόζονται, χάνονται. Όσο μπίζι (απασχολημένοι) κι αν είμαστε, πρέπει να αφιερώσουμε χρόνο στην εκμάθηση του νέου συστήματος, γιατί διαφορετικά θα νιώθουμε ντάουν (κάτω) σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Πρέπει να εξελίξουμε βασικά την κομπέτιτιβ (ανταγωνιστική) συμπεριφορά. Κι αυτό είναι ένα σοβαρό χάντικαπ (μειονέκτημα). Με τα κατάλληλα τιπς (συμβουλές) θα μάθουμε να το χρησιμοποιούμε. Είναι ανάνγκη να διαρρεύσουμε (διοχετεύσουμε) την ιδέα και στους μπλόγκερς του αντίστοιχου τομέα ώστε να ελένξουμε το φίντμπακ (αναπληροφόρηση, ανάδραση) που θα προκαλέσουμε. Πρέπει να ανεβάσουμε ποστ (μήνυμα) στο σάιτ ζητώντας ενημέρωση από τους πελάτες. Μόνο έτσι θα κάνουν λάικ (αρέσει) στην εταιρεία μας. Πρώτα όμως πρέπει να μας κάνουν αντ. Το γουέμπσαϊτ που έχουμε είναι δυνατό! Να το εξελίξουμε πρέπει. Τα μπάτονς (κομβία) της οθόνης αφής είναι φάνκσιοναλ (λειτουργικά). Πρέπει να τα κάνουμε και γιούζερ φρέντλι (εύχρηστα). Ο σέρβερ (διακομιστής) μας έχει ήδη πάρει φωτιά! Τα ίμεϊλ (ηλεκτρονικά μηνύματα) που παίρνουμε είναι ενθαρρυντικά. Αν κάνουμε πριντ (εκτύπωση) και τα μοιράσουμε, θα πετύχουμε το τιμ - μπίλντινγκ (συνοχή) που επιζητούμε! Ποτέ τίποτα απ’ όσα κάνουμε δεν είναι του ματς. Σόρυ, αλλά αυτά έχει ο ανταγωνισμός. 
Ε,ε,ε και τι άλλο-τι άλλο θέλω. Α! και να μην ξεχάσω να έχετε τα μομπάιλ (κινητά) σας όπεν (ανοικτά) για να σας στείλω μέσεντζ (μήνυμα) για το επόμενο μίτινγκ (συνάντηση).

Όπως καταλάβατε λοιπόν, θα ήθελα να σας μιλήσω για την καταστροφή της ελληνικής γλώσσας από τις ξένες και κυρίως την αγγλική.
Είναι θεμελιώδες χαρακτηριστικό κάθε γλώσσας να αλλάζει, να φεύγουν στοιχεία και να έρχονται νέα. Οι αλλαγές αυτές, από κάποιους θεωρούνται φθορά και από κάποιους πλούτος. Η ελληνική γλώσσα δεν έπαθε κάποια ζημιά επειδή για παράδειγμα, εξαφανίστηκε ο δυϊκός αριθμός ή επειδή κάποτε, ενσωματώθηκε η διπλή άρνηση ως κατάφαση. Έχουμε το δικαίωμα όμως, να μη μας αρέσουν κάποιες από τις αλλαγές στη γλώσσα μας (επειδή μας ξεβολεύουν, ή επειδή μας φαίνονται αλλόκοτες ή αισθητικά άσχημες).
Η γλώσσα όμως έτσι είναι εξελίσσεται, αυτό δεν μπορούμε να το αλλάξουμε. «Καί οἱ λέξεις φλέβες εἶναι, μέσα τους αἷμα τρέχει» όπως είπε και ο Γιάννης Ρίτσος. Και φυσικά θα προσθέσουμε αγγλικές, γαλλικές, γερμανικές, ισπανικές ή ακόμα και τουρκικές λέξεις στο λεξιλόγιό μας διότι έτσι, θα το επεκτείνουμε και θα το κάνουμε πιο δύσκολο και πιο πλούσιο. Και αυτό είναι πλεονέκτημά μας και τίποτα άλλο. Αυτό όμως πρέπει να το προσέξουμε, γιατί αν δεν το προσέξουμε μπορεί να χυθεί, περισσότερη ποσότητα, απ’ ότι πρέπει να ρίξουμε, από το γλυκό σιρόπι μιας τριώροφης υπέροχης και γευστικής τούρτας.
Πολλοί από τους ανθρώπους που συναναστρέφομαι, χρησιμοποιούν ατόφιες αγγλικές λέξεις, σκόρπια, στον καθημερινό τους λόγο. Δεν αναφέρομαι σε δίγλωσσα άτομα, τα οποία σκέφτονται και στις δύο γλώσσες, παρά μόνο σε Έλληνες και Ελληνίδες. Για αρκετούς από αυτούς λοιπόν, παρατηρώ ότι ένα σημαντικό μέρος της καθημερινής τους πραγματικότητας συμβαίνει στα αγγλικά, είτε στη δουλειά, είτε στην ψυχαγωγία. Κάποιες εκφράσεις και λέξεις τις ζουν μόνο στην αγγλική γλώσσα και έτσι σιγά-σιγά  από παθητική γνώση περνάνε στην ενεργητική χρήση.
Εκεί που θέλω να καταλήξω λοιπόν, είναι ότι πρέπει να γίνεται σωστή χρήση της αγγλικής ή όποιας άλλης ξένης γλώσσας μέσα στην ελληνική γλώσσα.









Επισκεφθείτε τον Μετεωρολογικό Σταθμό των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων στο meteo.gr :



Quiz