Συγ-χωρώ! - Κεφαλληνιάδη Μαρίνα (Γ2)




Μια λέξη με επτά γράμματα, και τόση μεγάλη σημασία. Συγχωρώ… κάνω χώρο μες την καρδιά μου, για να χωρέσει και ο άλλος. Αυτός που με έβλαψε, αυτός που με πόνεσε, αυτός που με πλήγωσε.
Συγχωρώ! Κι έτσι μπορώ να χωρέσω μες την καρδιά μου, μαζί με τον συνάνθρωπό μου, μαζί με τον φίλο μου, μαζί με τον διπλανό μου, μαζί με τον αδελφό μου, αλλά και μαζί με τον εχθρό μου, μαζί με τον κάθε γνωστό και άγνωστό μου.
Και δεν κάνω απλά χώρο μέσα μου για να χωρέσει ο άλλος, αλλά τον προσκαλώ στην καρδιά μου, τον αποδέχομαι και τον φιλοξενώ στον τόπο της…

Συγχωρώ, γιατί το νιώθει η ψυχή μου. Γιατί ο καθένας, ό,τι και να μου έχει κάνει, το ξεχνώ κι ανοίγω την καρδιά μου να μπει, γιατί νιώθω την ανάγκη να τον συγχωρέσω και να συγχωρεθώ και εγώ.
Με τη συγγνώμη, οι καρδιές μας αναπνέουν και μπορούν να ζουν  μαζί στη ζεστασιά της αγάπης!








Επισκεφθείτε τον Μετεωρολογικό Σταθμό των Αρσακείων - Τοσιτσείων Σχολείων στο meteo.gr :



Quiz